بین سیستم تعلیق اکسل جلو که فرمان پذیر است و ممکن است که محرک هم باشد و سیستم تعلیق اکسل عقب تفاوت وجود دارد. همچنین بین اکسل یکپارچه یعنی سیستم تعلیق ثابت و سیستم تعلیق مستقل تمایز آشکاری وجود دارد...
محصولات مرتبط
بین سیستم تعلیق اکسل جلو که فرمان پذیر است و ممکن است که محرک هم باشد و سیستم تعلیق اکسل عقب تفاوت وجود دارد. همچنین بین اکسل یکپارچه یعنی سیستم تعلیق ثابت و سیستم تعلیق مستقل تمایز آشکاری وجود دارد. سیستم تعلیق طبق دار دوبل و سیستم تعلیق مک فرسون استرات دو نوع سیستم تعلیق مستقل می باشد که نیاز به فضای کمی در کناره ها و وسط خودرو دارد. در این پروژه به بررسی انواع سیستم های تعلیق با توجه به جلو محرک، عقب محرک و چهار چرخ محرک بودن آنها پرداخته می شود و مزایا و معایب هر یک بیان می گردد. سپس هندسه مرکز و محورهای غلتش بیان می گردد. در پایان حرکت چرخ ها و زوایای چرخ و فرمان و همچنین تاثیر نیروهای مختلف روی تغییرات زوایا و موقعیت چرخ ها بررسی می گردد.
پروژه اصول مهندسی انواع سیستم های تعلیق و محرک مشتمل بر 2 فصل، 341 صفحه، تایپ شده، به همراه تصاویر، با فرمت pdf به ترتیب زیر گردآوری شده است:
فصل 1: انواع سیستم های تعلیق و محرک
- اکسل های عقب و جلو
 - سیستم تعلیق مستقل
 - نیازمندی های سیستم تعلیق
 - سیستم تعلیق طبق دار دوبل
 - سیستم تعلیق مک فرسون استرات و استرات دمپر
 - سیستم تعلیق بازوی کشنده اکسل عقب
 - سیستم تعلیق شبه بازوی کشنده اکسل عقب
 - اکسل یکپارچه
 - طراحی استاندارد موتور جلو
 - مزایا و معایب طراحی استاندارد
 - اکسل غیر محرک جلو
 - اکسل متحرک عقب
 - موتور عقب و مرکزی
 - محرک جلو
 - انواع طراحی
 - مزایا ومعایب محرک جلو
 - اکسل جلو محرک
 - اکسل عقب محرک
 - چهار چرخ محرک
 - مزایا و معایب چهار چرخ محرک
 - انتخاب دستی چهار چرخ محرک در خودروهای شهری و مسافری
 - انتخاب دستی چهار چرخ محرک در خودرو های باری و سنگین
 - چهار چرخ محرک دائمی؛ خودروی سواری در اصل جلو محرک
 - چهار چرخ محرک دائمی؛ خودروی سواری بر اساس طراحی استاندارد
 
فصل 2: سینماتیک و الاستو سینماتیک اکسل
- اهداف تنظیمات اکسل
 - فاصله بین محور عقب و جلو (wheel base)
 - فاصله بین دو چرخ یک محور (پهنای tread)
 - مرکز غلتش و محور غلتش
 - محور غلتش بدنه
 - مرکز غلتش بدنه در سیستم های تعلیق مستقل
 - مرکز غلتش بدنه در اکسل های لنگی مرکب
 - مرکز غلتش بدنه در اکسل های یکپارچه
 - کمبر
 - مقادیر و داده های کمبر
 - تغییرات سینماتیکی کمبر
 - محاسبه تغییرات کمبر توسط طراحی
 - کمبر غلتشی هنگام دور زدن
 - کمبر الاستیکی
 - زاویه سر کجی (toe-in) و خود فرمانی
 - زاویه سر کجی و زاویه حرکت عرضی، داده ها و تلرانس ها
 - تغییرات سینماتیکی سر کجی (toe-in)
 - تغییرات toe-in توسط فرمان دهی غلتشی
 - تغییرات toe-in توسط نیروهای جانبی
 - تغییرات toe-in توسط نیروهای طولی
 - نسبت فرمان پذیری و زاویه فرمان پذیری
 - زاویه فرمان پذیری
 - track و دایره های گردش
 - نسب سینماتیکی فرمان
 - نسب دینامیکی فرمان
 - راست کننده فرمان
 - انحراف و آفست کینگ پین روی زمین
 - رابطه بین انحراف و آفست کینگ پین روی زمین (شعاع دوران)
 - اهرم نیروی ترمزی
 - اهرم نیروی طولی
 - تغییرات در آفست کینگ پین
 - کستر
 - زاویه و کشش کستر
 - کستر و حرکت مستقیم
 - گشتاورهای راست کننده هنگام دور زدن
 - انحراف کینگ پین، تغییرات کمبر و کستر در ورودی فرمان
 - تغییرات کستر در مسیر حرکت چرخ جلو
 - مسیر حرکت چرخ وابسته به چرخش شغال دست فرمان عقب
 - تجزیه نیروی عمودی چرخ روی کستر
 - تنظیمات و تلرانس ها
 - اندازه گیری کستر، انحراف کینگ پین، کمبر و تغییرات toe-in
 - مکانیزم ضد شیرجه و ضد سقوط
 - توصیف مفهوم
 - قطب pitch جلوی خودرو
 - قطب pitch عقب خودرو
 
![]()
جهت خرید پروژه اصول مهندسی انواع سیستم های تعلیق و محرک به مبلغ فقط 30000 تومان و دانلود آن بر لینک افزودن به سبد خرید در پنجره بالا کلیک نمایید.
!!لطفا قبل از خرید از فرشگاه اینترنتی برتر فایل قیمت محصولات ما را با سایر فروشگاه ها و محصولات آن ها مقایسه نمایید!!
										
									فقط پیامک (09010609492)
								
									
									
									
									
									
									
									
									
									
									


دیدگاه خود را بنویسید