راهنمای خرید

راهنمای استفاده از فروشگاه

روند ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی برتر فایل بر پایه سادگی و راحتی برای شما ایجاد شده و شامل هیچ پیچیدگی خاصی نمی‌باشد. این راهنما شامل دو بخش است: بخش اول نحوه خرید از فروشگاه و بخش دوم حل مشکل پس از خرید یا مشکلات احتمالی در زمان خرید. اما به طور خلاصه برای ثبت سفارش، مراحل زیر را دنبال نمائید:

چگونه فایل را خرید و دانلود کنم ؟

1- فایل مورد نظر را با مشاهده توضیحات، تصویر و اطلاعات ارائه شده انتخاب نمائید.


2. بر روی دکمه‌ی افزودن به سبد خرید کلیک و صبر کنید تا پنجره‌ای به منظور موفقیت عملیات نمایش داده شود.



3. ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید

و در صورتی که هنوز عضو وب‌سایت نیستید، گزینه‌ی کاربر جدید هستم را انتخاب کنید و فیلدهای زیر را پر نموده و در انتها بر گزینه ثبت نام کلیک نمایید.





4. در این مرحله شما به سایت بانک هدایت می شوید که توسط تمامی کارت های بانکی می توانید مبلغ هزینه دانلود فایل را پرداخت نمائید.


5. پس از پرداخت موفق به فروشگاه هدایت می شوید و لینک دانلود اختصاصی را دریافت می کنید. لینک دانلود به محض پرداخت در اختیار شما قرار می گیرد.

توجه: پس از پرداخت موفق، لینک دانلود بلافاصله در اختیار شما قرار خواهد گرفت. همچنین شما می توانید با دادن یوزر و پسورد موقع ثبت نام در سایت برتر فایل، (بالای صفحه سایت سمت چپ) مجددا وارد میز کاری خود شده و فایل های خریداری شده را از آنجا مجددا دانلود نمایید


 درصورتیکه در خرید مشکل داشتم چگونه پیگیری کنم ؟

برخی موارد احتمالی را در زیر شرح می دهیم:

1- اگر لینک دانلود دریافت نکردید این بخش را بخوانید

اولین نکته در خرید اینترنتی انجام کامل مراحل خرید است اگر در صفحه بانک مبلغ خرید از حساب شما کسر شده است و رسید دریافت کردید ولی به هر دلیلی  دکمه تکمیل خرید را نزدید و به صفحه فروشگاه برای دریافت لینک دانلود هدایت نشده اید خرید شما ناقص انجام شده است و مرحله اخر آن تائید پرداخت و  دریافت لینک انجام نشده است در این موارد ظرف یک ساعت مبلغ پرداختی به حساب  شما بازگشت داده می شود و لازم است مجدد خرید کنید و حتما دکمه تکمیل فرایند خرید را بزنید و رسید پرداخت به همراه لینک دانلود دریافت کنید.


اگر با طی کردن موارد شماره یک که در بالا ذکر کردیم مشکلتان حل نشد لازم است به گزینه تماس با مدیریت فروشگاه مراجعه کنید در قسمت پشتیبانی با ذکر ایمیل خودتان و شرح مشکل در قسمت توضیحات حتما رسید خریدتان را که از بانک گرفتید بنویسید و درخواست پشتیبانی را ارسال کنید در این مرحله درخواست شما ثبت می شود و یکی از کارشناسان پشتیبانی درخواست شما را خوانده و بررسی و جهت حل مشکل اقدام می کند انجام رسیدگی به درخواست شما سعی می شود در کمترین زمان ممکن و ظرف 4 روز اینده انجام شود ارسال پاسخ توسط ایمیل به شما اطلاع رسانی می شود.


2. اگر برای پرداخت در بانک مشکل دارید این قسمت را بخوانید ؟

اگر وارد صفحه پرداخت بانک می شوید و با ذکر مشخصات صحیح کارت بانکی پرداخت انجام نمی شود ممکن است مشکل موقتی در درگاه پرداخت بانک باشد و در برخی موارد نیز ممکن است سوئیچ کارت بانکی شما موقتا قطع باشد یا مشکلی داشته باشد که اگر کارت دیگری در دسترس دارید با ان نیز امتحان کنید.

در صورتی که سوالی دارید، با کارشناسان پشتیبانی ما تماس بگیرید تا از راهنمایی آن‌ها بهره‌مند شوید